sobota 18. prosince 2010

dipól 80m

Stavět antény je nejlepší v zimě........že.........takže v -7C a ve sněhu jsem
se rozhodl opět zprovoznit širokopásmový dipól na 80m, protože v CUC
se na GP dovolávám špatně a tento dipól jsem již před stavbou GP používal
s dobrými výsledky.

Ležel krásně smotaný ve sklepě, jen jsem udělal jiný střed, kde jsem umístil
balun 1:1 made in USA, výrobce ani nevím, asi jsem ho měl původně ke QUADu,
ale už nevím.

Konstrukce dipólu je částečně z koaxu RG-213 a konce jsou z CU lanka.
Tím je docílena širokopásmovost.

Výška středu je v 10m, pod QUADem, jedno rameno jde na světlo nad balkónem
u ložnice, a druhé na třešeň a zalomeně pak k plotu souseda.

PSV
3500    1,6
3590    1,2
3790    1,8
takže použitelné v celém rozsahu.

A v neděli ho otestuji v CUC.

rozvaděčová skříň

dipól s balunem



rameno na třešeň a pak zalomení vlevo

Žádné komentáře:

Okomentovat