pondělí 1. října 2012

CQ WW RTTY 2012 15m LP Assisted

tak jsem zvolil poklidnou jednopásmovou kategorii, stejně jako v loni, protože podmínky slibovaly, že to bude chodit

byl jsem QRV 33 hodin
výsledek

porovnání s rokem 2011 (ten je modrý)

porovnání s rokem 2011 (ten je modrý)

porovnání s rokem 2011 (ten je modrý) - jak je vidět tak letos výrazně méně USA QSO


porovnání s rokem 2011 (ten je modrý) - kde byli letos JA ???


co bylo špatně ve srovnání s rokem 2011 :

- nechodili JA
- málo DXCC zemí
- v neděli se podmínky zhoršily
- v neděli ráno 1,5 jsem byl QRT protože se mi zasekl rotátor = zasunout stožár, oddělat horní kotvy, stožár zasunout až dolů, vylézt na stožár, zahýbal jsem anténou a rotár pak bežel v pohodě, stožár nahoru, kotvy zpět. Z toho plyne, že tento týden musím dát rotátor dolů a projde důkladnou údržbou.

co potěšilo :
- 1x KL7, 1x KH6
- počet US států a VE provincií






Žádné komentáře:

Okomentovat